luni, 11 iunie 2012

Euro 2012

             
           

Salutare tuturor.Dupa cum ati obsevat am luat o scurta pauza,deoarece am fost destul de ocupat zilele acestea.De asemenea am incetat si cu postarea articolelor despre Euro 2012 dupa fiecare meci,intrucat imi parea plictisitor sa scriu cateva lucruri despre un singur meci si sa scriu un rezumat pe care oricine il putea citi de pe site-urile sportive.Ba mai mult am vazut ca jurnalistii sportivi care scriu articole lipsite de prea mult continut sunt criticati de cititori,iar eu am precizat ca,in momentul in care o sa devin jurnalist, vreau sa fac ceva diferit de ceea ce fac unii pseudo jurnalisti din ziua de azi.Prin urmare am decis sa scriu cate un articol dupa fiecare etapa a turneului final din Polonia si Ucraina,in care sa imi spun parerea despre competitie in general si schimbarile care apar de la un stadiu la altul.

Cum astazi s-a incheiat prima parte a grupelor a venit timpul sa scriu un nou articol si iata-l.

Dupa un inceput furtunos al acestui european,unde in prima grupa ,Rusia spulbera cu scorul de 4-1 o adversara de altfel destul de buna,Cehia,oferind un meci cu adevarat spectaculos,ma asteptam ca celelalte meciuri sa fie de-a dreptul fascinante avand in vedere ca urma sa urmaresc partide precum Portugalia-Germania,Italia-Spania sau Anglia-Franta.Toate aceste sperante ale mele mi-au fost distruse inca de a doua zi.

Dupa un meci,pot spune interesant,intre Olanda si Danemarca,in care una dintre favoritele mele la castigarea turneului a fost invinsa,cu toate ca trebuie sa recunoastem ca a jucat mai bine ,a venit unul dintre "socurile" competitiei finale europene,meciul dintre Germania si Portugalia.Care erau asteptarile mele de la acest meci?Credeam ca o sa vad un meci in care Portugalia o sa atace cu Ronaldo,Nani si compania iar Germania sa raspunda cu arma preferata-contratacul.Ce a fost defapt?Un meci in care Portugalia s-a aparat iesind rareori in fata si atacand puternic doar pe final,iar Germania trebuia sa construiasca,contratacul fiind imposibil din cauza iesirilor prudente in atac ale ibericilor.In timpul acestui meci am reusit cea mai interesant performanta a mea de cand ma uit la meciurile de la mondiale si de la euro,am adormit.In primul rand din cauza oboselii,dar o contributie importanta a avut-o meciul care nu a fost in stare sa creeze o tensiune care sa ma faca sa-l traiesc cu adevarat .Acesta a fost si motivul pentru care,recunosc,nu am scris articolul despre acea grupa,ulterior venindu-mi ideea mai sus mentionata.

Favorita acestei grupe este clar Germania,care in urmatoarele meciuri,chiar si in cele de dupa grupe va intalni echipe dispuse sa iasa la atac astfel putandu-le surprinde cu arma preferata.In rest orice este posibil in aceasta grupa,nu degeaba este cea mai dificila.

A treia zi de fotbal european incepea cu meciul dintre ultimile campionate mondiale Italia si Spania si ,cu toate ca ma asteptam la o victorie clara a Spaniei,am vazut o echipa a Italiei care aminteste de campioana lumii din 2006,o echipa care joaca fotbal,care ataca,care isi creeaza faze de poarta si care nu face un lucru specific italienilor,nu se apara.Cu toate ca s-a incheiat egal,meciul a fost interesant,cu multe schimbari de situatie,cu o posesie care alterna intre cele doua echipe ,cu ocazii numeroase si cu doua goluri(cam putine ce-i drept)venite dupa   doua pase geniale,iar la golul Italiei nu puteam sa nu remarc executia de finete a lui DiNatale.In cel de-al doilea meci al serii am vazut o echipa a Croatiei destul de dezorganizata care a avut o victorie la 2 goluri doar datorita faptului ca a jucat contra celei mai slabe echipe de la acest turneu,
Irlanda(chiar si jocul a confirmat asta).Daca Croatia vrea sa mearga mai departe din aceasta grupa trebuie sa schimbe neaparat ceva.Momentan favorite sunt Italia si Spania,cu toate ca fiecare au doar cate un punct.

In aceasta seara am urmarit ultimile doua meciuri din prima etapa a grupelor.Franta-Anglia a fost,dupa parerea mea,un meci al unor echipe cu nume insa fara prea mari sanse la castigarea turneului.Pe deoparte Franta,o echipa cu individulitati precum Nasri,Ribery,Benzema,Malouda,dar fara o unitate a grupului,iar de cealalta parte Anglia cu o organizare tactica buna dar fara jucatori care sa poata decide un meci,mai ales ca vedeta Wayne Rooney este suspendat.Prin urmare un rezultat de egalitate era de asteptat.

In ultimul meci,gazda Ucraina a intalnit a treia echipa cu cel mai bun atac din preliminarii.Cu toate acestea Ibra si compania nu au reusit sa marcheze decat un gol,fiind egalati si apoi invinsi de un Andriy Shevchenko care la 35 de ani inca duce in spate o nationala a Ucrainei inpinsa la randul ei spre victorie de o galerie fantastica.Meciul a fost foarte interesant si chiar spectaculos,iar ocaziile au fost numeroase de ambele parti.

Cu toate ca Anglia si Franta par favorite nu m-ar mira ca Ucraina sa reuseasca sa treaca mai departe,mai ales ca joaca pe pamant ucrainian.

Singurul lucru pe care il mai pot spune despre aceaste meciuri de inceput ale grupelor este acela ca sunt dezamagit.Ma asteptam la mai mult spectacol din partea acestui turneu,dar nu am reusit sa vad asta decat in 4 meciuri Rusia-Cehia,Italia-Spania,Ucraina-Suedia si  Olanda-Danemarca.

Pana acum,din ce am vazut si daca lucrurile vor ramane asa Rusia pare sa fie viitoarea campioana a europei,insa sper ca lucrurile sa se schimbe si sa vedem meciuri mult mai interesant.Poate ca nimeni nu a vrut sa riste din primul meci si de asta s-a ajuns in aceasta situatie.

Acestea fiind spuse am terminat si cu acest articol.Va multumesc ca l-ati citit si va astept cu comentarii si pareri.Poate unii dintre voi se intreaba daca pe perioada europeanului voi posta doar acest gen de articole.Ei bine,nu.Voi continua sa creez articole mai pe placul tuturor,nu doar al microbistilor si sper ca maine sa apara un astfel de articol.Pana atunci numai bine.Iar daca aveti vre-o idee  scrieti jos la comentarii si eu o sa incerc sa va transpun ideea intr-un articol.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu