vineri, 8 iunie 2012

Campionatul European de Fotbal 2012-Polonia 1-1 Grecia

         
        Salutare tuturor.Dragi cititori a inceput Campionatul  European de Fotbal.La ora 19:00 s-a dat startul primei partide dintre gazda Polonia si Grecia.Singurul lucru urat la acest meci a fost ploaia care a dus la acoperirea stadionului.In rest,dupa cum ma asteptam am avut parte de spectacol  si de un meci bun.Acest meci imi da speranta ca vom avea meciuri mult mai interesante la Euro,intrucat cele doua echipe nu sunt intre cele mai bune, si asta nu poate fi decat foarte bine.Cu toate ca am avut o presimtire ca meciul va fi egal,felul in care cele doua echipe au jucat si modul in care posesia a succes intre cele doua echipe m-a facut de multe ori sa cred ca m-am inselat in predictia mea.
                    Acest meci nebun a inceput excelent cu o ocazie de gol a lui Lewadowski inca din minutul 2 al partide.Aceasta a fost urmata de alte ocazii de ambele parti,iar in minutul 16 a venit si golul din partea aceluiasi om care deschidea meciul cu ocazia din minutul 2,Lewandowski.In minutul 35 Papastasthopulus vede cartonasul galben,putin nemeritat pentru ca 9 minute mai tarziu sa ia un nou carotnas galben,de aceasta data meritat si sa fie eliminat.In prelungirile reprizei arbitrul refuza Greciei un penalty clar,iar prima parte se incheie cu un mare semn de intrebare asupra arbitrajului. Grecia incepe mai bine repriza secunda si reuseste sa inscrie in minutul 51 prin noul intrat Salpingidis.Grecii forteaza si in minutul 68 meciul ia o intorsatura neasteptata.Vedeta Poloniei,portarul Szczesny este eliminat corect ,dupa un fault la autorul golului grecilor,care obtine penalty-ul.Karagounis are victoria la piciorul sau insa noul intrat Tyton apara si astfel meciul ramane egal atat pe tabela cat si la numarul de jucatori.Cele doua echipe au mai avut cateva ocazii,insa putin periculoase,exceptand golul anulat a lui Salpingidis,iar meciul sa incheiat la egalitate.






Cu toate ca nu am fost profund impresionat de acest meci am sperante mari ca celelalte meciuri vor fi mult mai interesante,pentru ca dupa cum v-am spus cele doua echipe nu sunt cotate prea bine la acest turneu.



Acestea fiind spuse inchei acest articol,dar va astept sa cititi si articolul de dupa al doilea meci din grupa A Rusia-Cehia.



Va astept cu comentarii si pareri si va rog sa promovati acest blog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu