marți, 29 mai 2012

Muzica in viata mea

In articolul precedent va spuneam ca pentru mine muzica este mai mult decat ceva ce poate fi ascultat si cantat.
In acest articol vreau sa justific aceasta afirmatie a mea cu exemple concrete.

Ce este muzica?

In viziunea wikipedia "Muzica (din gr. mousikē) este arta combinării notelor în succesiune și simultan  într-o formă plăcută estetic, organizarea ritmică a acestor note și integrarea lor într-o lucrare completă."
 Dupa parerea mea aceasta este o definitie foarte vaga si cred ca sunt destule persoane care sa poata descrie muzica fara sa se rezume la folosirea acestor termeni tehnici,intrucat muzica este mult mai mult decat asta.Muzica este un sentiment si ,in viata mea, singura care-mi poate dirija si modifica starile sufletesti .

Muzica ma face sa simt ca traiesc si sa simt ca vrea mai mult de la viata.Daca ar fi sa o personific,as putea spune  ca muzica este singura persoana care este alaturi de mine fie ca sunt  fericit fie ca sunt trist , deprimat, melancolic sau  furios.Mai mult decat atat muzica poate sa imi induca sau sa imi schimbe aceste stari.

Ce muzica ascult ?

Cum pentru mine muzica nu se rezuma la gen ci la sentimentul pe care il trezeste in mine.Imi place sa ascult cam orice tip de muzica,in afara de manele.Imi place muzica hip-hop,rock,dance,pop,house,dubstep, chiar si opera.

Hip-Hop

Pentru mine este genul de muzica care poate schimba caracterul unui om doar prin cuvinte,beat-ul fiind de prisos.Cu toate acestea beat-ul este foarte important in hip-hop,el fiind cel care face versurile acestor poeti moderni mai atragatoare pentru ascultatori,iar un raper este cu atat mai bun cu cat reuseste sa puna mai bine o melodie pe beat.
Hip-hop-ul te face sa vezi lumea altfel decat ti-o prezinta mass-media sau scoala.
 Nu stiu daca pot sa aleg o melodie preferata din acest gen,dar  pot sa  va spun una dintre multele melodii apreciate de mine:Ombladon ft. Raku-Cautand.
De ce aceasta melodie?Pentru ca este mai recenta si pentru ca are niste versuri care ar trebui sa ne puna pe ganduri si pentru ca Omladon si Raku sunt printre cei mai buni  din Romania.

Rock-ul

Spre deosebire de hip-hop rock-ul castiga la influenta negativului asupra starii de spirit,dar pierde,uneori,la capitolul versuri.Cu toate aestea exista melodii ale caror versuri pot sa trezeasca in tine sentimente nebanuite  sau care nu au mai iesit de mult timp la iveala.Aceste versuri  ajutate de un negativ patrunzator(mai ales daca melodia are un solo de chiatara)te pot face sa iubesti cu adevarat acest gen de muzica.
Melodiile rock pot avea  caracter moralizator(ex:Vama Dumnezeu nu apare la stiri),te pot trimite intr-o stare de melancolie (ex:Cargo Daca ploaia s-ar opri) sau te pot face sa iti dai seama cat de frumoasa este viata (ex: majoritatea melodiilor celor de la Voltaj).

Dance,house,dubstep

De ce am inclus aceste genuri la o singura categorie?Pentru ca toate ma impresioneaza prin acelasi lucru:neagativul.Daca la hip-hop nu puteam exclude prea multe melodii din lista mea de preferate iar la rock am uitat sa precizez ca nu sunt atras de Hard rock și heavy metal ,la aceste genuri de muzica exista o multime de melodii care chiar nu impresioneaza cu nimic.

Imi place sa ascut aceste  genuri cand sunt bine dispus si cand vreau sa ma distrez.Imi place sa ascult beat-ul acestor melodii si de fiecare data il simt in interiorul meu ,de parca toate organele incepand cu inima si creierul ar dansa.

Opera

De ce imi place acest gen?Deoarece pe langa negativ si versuri muzica mai inseamna si voce.Si in ce gen gasesti cei mai buni artisti vocali?In opera.

Cam atat am putut sa spun in mare despre muzica.Va multumesc ca ati citit acest articol si va astept cu comentarii si pareri:cati dintre voi s-au regasit in articolul meu si cati nu(de ce).

Mai am o singura rugaminte.Va rog sa ma ajutati sa promovez acest                                                 blog.

2 comentarii:

  1. nu strica sa asculti si manele... merg de minune la bautura sau la suparare...bafta

    RăspundețiȘtergere
  2. Acum sa fiu sincer la bautura ascut manele dar atunci ma consider alta persoana

    RăspundețiȘtergere