luni, 28 mai 2012

Prezentare...

      Salutare tuturor!Sunt Iulian si incepand de astazi vreau sa va incant cu cat mai multe articole,sper eu, cat  mai bune si mai pe placul vostru.

      Cu  toate ca abia astept sa scriu un articol interesant nu pot sa incep fara sa spun cateva lucruri despre mine,ca de exemplu cateva pasiuni ale mele,de ce mi-am creat acest blog,de ce am ales acest nume pentru blog si ce articole  voi scrie de acum incolo.

      Dupa cum am spus ma numesc Iulian,prietenii imi spun Fastan(poveste lunga-poate o sa o scriu intr-unul din articolele viitoare).Cat despre pasiunile mele,cea mai mare este muzica.Imi place cam orice tine de muzica:imi place sa o ascult,imi place sa cant,atat voce cat si chitara(cu chitara mai putin intrucat sunt abia in stadiul de invatare).Pot spune ca muzica este viata mea,sau ma rog,o parte foarte  foarte importanta din viata mea,dar si despre acest aspect al muzicii voi vorbi mai mult tot intr-unul din articolele pe care le voi posta in viitor.

       O alta pasiune a mea este sportul,in special fotbalul.Imi place sa practic acest sport ,insa nu atat de mult cat imi place sa ma informez despre el,sa aflu lucruri noi si sa fiu mereu la curent cu ce se intampla in lumea acestuia.Acesta este si unul din motivele pentru care mi-am creat acest blog,deoarece as vrea sa devin jurnalist si stiu ca pentru a reusi sa-mi implinesc visul trebuie sa exersez cat mai mult.Ce legatura are asta cu sportul ?Mi-as dori sa devin jurnalist sportiv si sa fac ceva diferit de ceea ce fac unii pseudojurnalisti de la televiziunile sau site-urile sportive din Romania(nu dau nume).
        Trebuie sa recunosc ca acesta nu a fost singurul motiv pentru care am decis sa imi fac acest blog.A fost mai mult o provocare facuta,involuntar,de un coleg de al meu care vrea sa urmeze aceeasi facultate ca si mine(pentru ce-i ce inca nu si-au dat sema este vorba de facultatea de jurnalism).Ei bine,acest coleg a creat acum cateva luni un blog(care,dupa parerea mea,este destul de interesant http://viata-cotidiana2012.blogspot.com) in care a inceput sa posteze diferite articole pe care ma ruga sa le citesc.Acesta a fost momentul care a declansat in mintea mea ideea ca trebuie sa imi fac si eu un blog si iata-l.

        De ce am ales acest nume?
 
      Stiind ca nu voi putea sa scriu articole care sa se refere doar la pasiunile mele,ci cu siguranta voi incerca sa ating toate domeniile,am decis sa folosesc un nume care sa imi permita acest lucru  si cred ca acest nume este perfect incat articolele mele vor avea legatura cu lumea actuala (ma voi intoarce in timp doar daca este cazul).
 
       Si ultima chestiune la care trebuie sa raspund :"Ce o sa scriu?"
   
      Dupa cum am spus voi incerca sa ating teme diverse depre lucruri pe care le observ  in viata de zi cu zi si despre idei,sentimente si factori care imi dirijeaza viata.

      Acestea fiind spuse,va multumesc ca ati avut rabdarea sa cititi acest articol  si va invit sa cititi  si articolele ce vor urma,va promit ca nu o sa fie la fel de plictisitoare ca acesta.

     Mai am o singura rugaminte.Va rog sa ma ajutati sa promovez                                                   acest blog.

Un comentariu: